חברת הום קלאב 770 (להלן: “החנות”) היא חנות אינטרנטית מקוונת באחריותה הבלעדית של חברת הום קלאב 770, בעלת ומפעילת האתר homeclub770.co.il.
שמחים להזמינך להשתמש וליהנות משירותי האתר. החברה מעמידה לרשות לקוחותיה פלטפורמה מתקדמת ומשתלמת לביצוע קניות חברתיות. השימוש באתר ו/או בשירותיו כפוף לתנאי שימוש אלו.
 

אודות המכירות

1. הום קלאב 770 מאפשרת לך לרכוש מוצרים ושירותים שונים באתר, בדרך נוחה, מהירה, קלה ובמחירים אטרקטיביים ממיטב היצרנים, היבואנים והקמעונאים.
2. עבור כל מוצר מופיע “דף מכירה” הכולל פרטי מוצר, מחיר, אחריות (אם ישנה) ועוד.
3. כדי לבצע רכישה יש לבחור מוצר, להזינו לעגלה ולהזין פרטי לקוח ואמצעי תשלום.
4. לאחר ביצוע ההזמנה תתבצע בדיקת כרטיס אשראי ותשלח הודעת אישור במייל תוך 48 שעות.
5. פתיחת כרטיס לקוח ואישורו כוללת הצטרפות למאגר המידע ולרשימת הדיוור של הום קלאב 770.
6. הדוא”ל אינו מהווה ראיה לפעולה — הרישום במחשבי החברה מהווה הראיה הקובעת.
7. החיוב יבוצע לפני משלוח המוצר.
8. הגשת פרטים כוזבים מהווה עבירה פלילית.
9. במידה והעסקה לא אושרה – הלקוח יקבל הודעה ויידרש להסדיר את העסקה טלפונית מול שירות הלקוחות.
• ההזמנה תיחשב כמאושרת רק לאחר הסדרת האישור. אם לא הוסדר תוך 7 ימים – הום קלאב 770 רשאית לבטל את ההזמנה ולחייב בדמי ביטול.
10. המפרטים הטכניים ותיאורי המוצרים נמסרים ע”י הספקים, והם נושאים באחריות לפי חוק הגנת הצרכן.
11. ביטול עסקה שלא עקב פגם או אי-התאמה יחייב בדמי ביטול של עד 5% או 100 ₪ (הנמוך מביניהם) + דמי טיפול 20 ₪. אם המשלוח כבר יצא – דמי המשלוח לא יוחזרו.
 

שיטת המכירה

12. מחירים קבועים מראש – עד גמר המלאי.
13. על הגולש לעיין בדף המכירה ולבצע את הקנייה בהתאם להוראות באתר.
 

מדיניות משלוחים

1. זמני אספקה:
זמן האספקה הינו בין 7-14 ימי עסקים מיום קבלת התשלום ואישור ההזמנה, אלא אם צוין אחרת במוצר.
ימי עסקים אינם כוללים ימי שישי, שבת, ערבי חג וחגים.
2. אזורי חלוקה:
אנו מבצעים משלוחים לכל חלקי הארץ, למעט יישובים ואזורים מסוימים שהגישה אליהם מוגבלת. במידה ולא ניתן לבצע משלוח לכתובת שסופקה, ניצור עמך קשר למציאת פתרון חלופי.
3. עלות משלוח:
עלות המשלוח תיקבע בהתאם לגודל ומשקל ההזמנה ו/או ליעד המשלוח. המחיר הסופי יוצג בעמוד התשלום.
4. איסוף עצמי:
ניתן לבצע איסוף עצמי בתיאום מראש מהמחסן / הנקודה שצוינה באתר.
5. עיכובים:
החברה לא תהיה אחראית לעיכובים שמקורם בגורמים חיצוניים שאינם בשליטתה (שביתות, מזג אוויר קיצוני, עומסים חריגים בחברות השילוח וכו’).
 

אחריות על מוצרים

1. אחריות יצרן:
כל מוצר באתר מגיע עם אחריות בהתאם למדיניות היצרן או הספק. פרטי האחריות משתנים ממוצר למוצר – לרוב מדובר באחריות של 6–12 חודשים, וניתן לבדוק זאת בדף המוצר או מול שירות הלקוחות.
2. מה כוללת האחריות:
אחריות המוצר מכסה פגמים בייצור בלבד, ואינה כוללת בלאי טבעי, שברים שנגרמו עקב שימוש לא תקין, הרכבה עצמאית שגויה או נזקי מים / אש / כוח עליון.
3. מימוש אחריות:
לצורך מימוש האחריות, יש לשמור את הוכחת הקנייה (חשבונית / אישור הזמנה) ולפנות לשירות הלקוחות דרך טופס יצירת קשר או בטלפון / מייל.
4. החברה שומרת לעצמה את הזכות לבדוק את טיב הפגם לפני תיקון / החלפה.
 

מועדי המכירה

14. רכישות אפשריות 24/7, כל השנה, עד גמר המלאי.
 

פרטי קשר

איש קשר: לידור חן
כתובת: ירושלים 120 ראשון לציון
טלפון: 052-567-4649
אימייל: homeclub770@gmail.com

החברה מתחייבת שלא להעביר מידע של לקוח לצד ג'.